Vytvoření nového účtu
Pro vytvoření nového uživatelského účtu slouží pole umístěné na konci seznamu (stránky), kde zadáme uživatelské jméno (jedno slovo bez mezer, diakritiky a speciálních znaků). Následně klikneme na tlačítko „Založit uživatele“, čímž se zobrazí editor pro vytvoření a nastavení účtu.
Při vytváření nového účtu je nutné zadat „Jméno“ a „Příjmení“, které bude užíváno k logování události v systému (kdo provedl úpravy apod.).
Pokud prezentace užívá systému na rozesílání „newsletterů“, je více než vhodné zadávat i email uživatele, na který systém bude zasílat náhledové emaily.
Pole externí login, typ přihlašování jsou určené pro prezentace, které se napojují na jiné systémy uchovávající seznamy uživatelů (LDAP apod.). Při běžném vytváření je tedy ignorujeme.
Role definuje rozsah činnosti uživatele a jeho příslušnost k rolím v systému. Pro výběr role klikneme na ikonu . V novém okně se poté role přiřadí pomocí ikony
. Již přiřazené role jsou poté označené ikonou
.
Editaci uživatele je poté nutné uložit tlačítkem „uložit změny“.